Studeren in Budapest - Reisverslagen van Anna Melse - WaarBenJij.nu Studeren in Budapest - Reisverslagen van Anna Melse - WaarBenJij.nu

Studeren in Budapest

Ik ga studeren in Budapest met twee medestudenten, zie mijn profielomschrijving ;)

Recente Reisverslagen:

12 November 2012

Even wennen

23 Oktober 2012

Home Is Where Me Friends Are!

27 September 2012

Het Balatonavontuur

18 September 2012

Toevalligheden (?/!) alom

09 September 2012

Pannen, nachtbussen en koffiefilters
Anna

Ruim drie maanden naar Budapest! Voor mijn studie ben ik samen met twee medestudenten uit mijn klas, Remco en Thomas, naar Budapest om de internationale minor SEN (Special Educational Needs) te gaan volgen aan de Elte University. In deze blog zal ik zo af en toe mijn 'bevindingen' beschrijven, maar... niet elke dag, want moet ook nog gefeest...kuch...gestudeerd worden! ;)

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5750

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 20 December 2012

Studeren in Budapest

Landen bezocht: